?

Log in

Sat, Oct. 17th, 2009, 06:19 pm
gandolforf: NIRVANA + PEARL JAM

well HI, I haven't posted here in like...a year? Over a year. I don't have anything super-lulzy (or even close) this time either, just some of Nirvana and Pearl Jam.

fifteen iconsCollapse )

Sat, Aug. 23rd, 2008, 04:05 pm
gandolforf: MY CHEMICAL ROMANCE BATCH 3 & 4

Lololol so I haven't posted here in like...six months. OOPS. I did make some more icons, though.

Double batch of textless icons I made like...idr several months ago? I made them just for me to use, then thought, idk some others might like them too. They're not bases!! Please do not add text to these and credit them as your own. I'm working on another batch with the...stupid text or whatever...so stay on the edge of your seat for THAT.

whoooo wants some icons...YEAH! YOU DO!Collapse )

Sun, Feb. 10th, 2008, 07:24 pm
gandolforf: MOODTHEME: PIE

YOU GUYS I'M REALLY SORRY I HAVEN'T UPDATED IN FOREVER :(

BUT I DID MAKE A MOODTHEME

OF PIE

IT'S AMAZING, RIGHT???

>>DOWNLOAD .ZIP AND QUICK-INSTALL INSTRUCTIONS
YOU CAN STILL USE IT IF YOU DON'T HAVE A PAID ACCT, A NOTE IS IN THERE ON HOW

:D

Thu, Dec. 6th, 2007, 09:57 pm
gandolforf: RANDOM FBR BANDS

WOWWWW I AM SO GREAT AT KEEPING UP WITH ICON POSTS

LOL SRY GUISE

HERE'S AN ODDS-AND-ENDS BATCH OF LIKE FIVE DIFFERENT FBR BANDS, SOME HAVE MEMBERS OF MORE THAN ONE BAND, LIKE TRAVIS/WILLIAM AND TRAVIS/PATRICK AND ETC. AS USUAL THERE'S 15 BUT THIS TIME THERE ARE ONLY 14 BAND ICONS AND ONE OF AMINALS!!!! LOL IDK THESE ICONS ARE MOSTLY LEFTOVERS FROM ICONTESTS AND I NEVER HAD ENOUGH TO MAKE A FULL BATCH, AND I FIGURE IT'S BEEN SO LONG BETWEEN POSTS (THOSE HAIRY POTHEAD ONES ARE STILL GIVING ME TROUBLE >:\) THAT I MIGHT AS WELL JUST POST THESE.

THERE ARE:

1 COBRA STARSHIP (RYLAND)
2 THE HUSH SOUND (BOTH GRETA)
2 FALL OUT BOY (ONE PEET AND ONE PATRICK)
2 THE ACADEMY IS... (ONE WILLIAM AND ONE WILLIAM + THE BUTCHER)
3 PANIC! AT THE DISCO (TWO RYAN AND ONE RYDEN)
2 WILLIAM BECKETT/TRAVIS MCCOY
1 TRAVIS MCCOY/PEET WENTZ
1 TRAVIS MCCOY/PATRICK STUMP
1 KITTENS~*
(OMFG KITTENS)

THIS POST IS DEDICATED TO viva_fiasco WHO IS MY GUIDING LIGHT AND TELLS ME THE NAMES OF PEOPLE I PUT IN MY ICONS

YOU"LL LAUGH UNTIL YOU STOP. GUARANTEED.Collapse )

Thu, Nov. 1st, 2007, 10:38 pm
gandolforf: ICON TUTORIAL

LOOK GUYS A ~TUTORIAL~, OR, "HOW SOCKS MAKES LIKE 95% OF HER ICONS"

IT SUCKS A LOT AND IT'S REALLY EASY BUT I THINK IT LOOKS NICE, WHATEVER

HERE'S A GOOD EXAMPLE

GOING FROM: TO
USING PAINT SHOP PRO 7, IDK ABOUT TRANSLATIONS.

DESTRUCTIONS HURRCollapse )

YAY?

ANYWAY I'M SRSLY WORKING ON SOME NEW STUFF TO POST, HOPEFULLY SOON. AS YOU CAN SEE HAIRY POTHEAD WILL BE NEXT :D

IF YOU USE THIS LET ME SEE WHAT YOU DO! C'MON! IT WILL BE ALMOST AS MUCH FUN AS SAVING FOR YOUR FUTURE!!!

Sat, Sep. 15th, 2007, 11:00 pm
gandolforf: MY CHEMICAL ROMANCE BATCH 2

UGH UGH UGH SO OKAY I'M SORRY THIS TOOK LIKE A MONTH, I ACTUALLY DID ALL OF THESE TODAY BUT THE LAST MONTH HAS BEEN VERY SKETCHY SO

ANYWAY HERE ARE 15 MOAR MCR ICONS!!!

I"M STANDING IN THE MIDDLE OF LIFE WITH MY PANTS BEHIND MECollapse )

I'M PRETTY SURE SOME HAIRY POTHEAD ICONS WILL BE NEXT Y/Y

Sun, Aug. 19th, 2007, 10:30 pm
gandolforf: FALL OUT BOY BATCH 20

FOR THIS BATCH I DECIDED TO TRY OUT A LITTLE SOMETHING DIFFERENT. I REALLY LIKE HOW THEY TURNED OUT, BUT WHAT DO YOU THINK, Y/N? FEEDBACK PLZ

299 OF THESE ICONS ARE DEADCollapse )

Mon, Aug. 13th, 2007, 11:00 pm
gandolforf: PANIC! AT THE DISCO BATCH 3

SO THE LAST TIME I POSTED PANIC! ICONS WAS AT THE BEGINNING OF JUNE. THE POLL I DID FOR WHAT ICONS YOU GUYS WANTED TO SEE NEXT WAS TIED FOR PANIC! AND MCR IN SECOND PLACE, BUT SINCE, LIKE I SAID, IT'S BEEN TWO MONTHS SINCE DEM ANXIOUS DANCIN BOYS SHOWED AROUND THESE PARTS, I FIGURE THEY OUGHTA GET FIRST DIBS.

SO WITHOUT FURTHER ~APU~

LIFE INSURANCE! WHEEEEEEE!Collapse )

Sat, Aug. 4th, 2007, 02:00 pm
gandolforf: FALL OUT BOY BATCH 19

OMG ALMOST 300, THIS IS LIKE THE MOST ICONS OF ONE THING I'VE EVER MADE

If you think nobody cares, try missing a couple of paymentsCollapse )

Sat, Jul. 21st, 2007, 08:05 pm
gandolforf: DIE HARD: BRUCE WILLIS

HERE BE A BATCH FROM DIE HARD. YES THE FIRST ONE THAT WAS FILMED 20 YEARS AGO YOU WANNA MAKE SOMETHING OF IT. BRUCE WILLIS IS FUCKING AWESOME, ALWAYS HAS BEEN AND ALWAYS WILL BE. IF YOU HAVEN'T SEEN THE NEW DIE HARD, GO!!!!!! SEQUELS USUALLY SUCK BUT THIS SERIES WILL NEVER DIE.

ANYWAY, THESE ARE ALL TEXTLESS. I MIGHT ADD TEXT TO SOME LATER, IDK. I JUST LIKED HOW THESE LOOKED. :D

IT"S LIKE YOU"VE DONE THIS BEFORE OR SOMETHINGCollapse )

10 most recent